Baunehøj Efterskole er en naturskøn, grundtvigsk efterskole med 104 elever på 10. klasses niveau. Vi er meget stolte af vores skole, som er kendetegnet ved tillidsfulde relationer og god kommunikation mellem medarbejdere og elever.
Din uddannelsesmæssige baggrund kan være forskellig, men det vigtigste er, at du har erfaring med administrative opgaver og flair for IT-systemer.
Dine nærmeste kollegaer er ledelsen og skolens forretningsfører. Sammen har vi overblikket i den daglige drift og fordeler opgaverne imellem os.
Dine arbejdsopgaver er primært:
- Administration – elevlister, depositum, individuel støtte, indberetninger, refusioner, SPS, IT- systemer.
- Sekretær – passe mail og telefon, hjælpe ledelsen, indkøb, diverse ad hoc-opgaver.
- Økonomi – tæt samarbejde med forretningsfører, hvor en fordeling af opgaver finder sted alt efter kompetencer og erfaring.
Stillingen er i udgangspunktet på 37 timer/ugen, men vi er åbne over for ønsker om nedsat tid. Løn og ansættelsesvilkår efter kvalifikationer. Lyder ovenstående som noget for dig, så send os en ansøgning og CV i én PDF, samt relevant dokumentation for uddannelse og evt. anbefalinger til ug@baunehoej.dk senest torsdag den 11. december 2025. Samtaler afholdes mandag den 15. december. Forventet ansættelsestidspunkt den 1. februar 2026 – men gerne før.
For yderligere oplysninger kontaktes forstander Ulrik Goos Iversen 30 35 73 03 eller viceforstander Kristian Damgaard 29 43 56 01.