Vi sørger for et overlap sammen med vores nuværende forretningsfører, så du bliver klædt godt på til opgaven. Du får et tæt samarbejde med skolens forstander og bliver en del af et engageret og positivt hold på kontoret.
Dine kvalifikationer:
- Du har økonomisk overblik og praktisk administrativ erfaring – meget gerne fra skoleverdenen.
- Du har indgående erfaring med institutionsdrift – gerne fra en højskole eller efterskole.
- Det er en fordel hvis du har kendskab til elev- og økonomistyringsprogrammet KomIT.
Vi forventer, du har en økonomisk grunduddannelse og er lærenem og nysgerrig på at undersøge nye muligheder. Stillingen er som udgangspunkt på fuld tid.
Vi forventer, du har sans for såvel detaljer som det overordnede og kan skabe overblik og arbejde struktureret.
Opgaverne er mangeartede: daglig bogføring, afstemninger, lønadministration, indberetninger, likviditetsstyring, økonomistyring/budgetter, klargøring til årsafslutning og andre ad hoc-opgaver.
Hos os får du en aktiv og meningsfyldt hverdag med 185 elever og bliver en del af en kærlig og humoristisk flok på 32 kollegaer, der er ambitiøse, positive og udviklingsorienterede og har blik for den enkelte i det store efterskolefællesskab. Hos os er efterskole noget, vi gør i fællesskab. Det er dannelse og nysgerrighed. Det er øje for hinanden. Vi tror nemlig på, at livet løfter sig, når vi gør det sammen.
Vi tilbyder gode arbejdsvilkår og løn i relation til kvalifikationer og anciennitet med afsæt i Efterskoleforeningens løn og pensionsvilkår. Vores værdigrundlag, indholdsplan og andre gode informationer kan du læse på vores hjemmeside: www.broeruphus.dk.
Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte forstander Andreas Vind på av@broeruphus.dk eller tlf. 8653 8900.
Ansøgningen afleveres elektronisk (som samlet pdf-fil) til av@broeruphus.dk
Ansøgningsfrist: 11. april 2023 – og gerne før. Vi indkalder til samtaler umiddelbart efter.