Kontaktinformation

Ansøgningsfrist: 27. juni 2022

Tilføjet: 15. juni 2022

Kontakt

Hadsten Fri Fagskole
Østergade 77
8370 Hadsten 

 

Inge-Dorte Wandall, 86 98 01

 

Besøg skolens hjemmeside

 

Her er jobbet for dig der elsker at undervise, særligt i et køkken, og som synes det kunne være spændende at arbejde på en kostskole, hvor du også er sammen med eleverne i deres fritid.

Vi har brug for dig, der med positiv energi og stærke pædagogiske evner kan tegne vores faglinje i FOOD, og dække undervisning i andre fag - det kunne være dansk, musik, idræt eller personlig udvikling, men har du andre kompetencer, så hører vi også gerne om dem.

Det nye skoleår starter for os d. 1. august, og vi vil gerne have dig med fra start.

Eleverne på Hadsten fri Fagskole er i gang med at ”prøve før de vælger” en ungdomsuddannelse. De vælger mellem 5 erhvervsfaglige linjer - FOOD, GAME, CARE, KREA og CRAFTS, som de har på skemaet to hele dage om ugen. De resterende 3 dage underviser vi på niveauerne 10.klasse, FGU-niveau, og STU-niveau. Derudover har vi højt fokus på personlig og social udvikling, som en væsentlig del af hverdagen.

Vore elever er fra 16 til ca 19 år gamle. De fleste har en grad af udfordringer af forskellig art. Derfor foregår undervisningen på mindre hold, og vi har et højt fokus på at skabe praksisnær og engagerende undervisning. Målet er at eleverne får ny energi på videre uddannelse eller bliver afklaret omkring deres videre fremtid.

Ansættelse efter overenskomst mellem Finansministeriet og LC. Dertil kommer et lokalt forhandlet tillæg.

Yderligere oplysninger på vores hjemmeside hadstenff.dk og hos forstander Inge-Dorte Wandall tlf. 86 98 01 45. Du er meget velkommen til at komme og se skolen og få en snak med os, inden du evt. søger. Du kan altid træffe en lærer på vagt efter kl 15 på hverdagene.

Ansøgningsfrist: mandag d. 27. juni kl 12.
Din ansøgning bede sendt til forstander@hadstenff.dk

Ansættelsessamtaler gennemføres torsdag uge 26

Hadsten fri Fagskole har ca 40 elever og 14 medarbejdere. Vi vægter det nære miljø på den lille skole, praksislæring, praktikuger uden for skolen til alle elever, og tid til individuel tilpasning af progression.