Det nye forældremagasin udkommer inden første skoledag i august 2022 og klæder nye efterskoleforældre på til et helt nyt år, hvor deres barn er på efterskole. Efterskolerne skal selv bestille magasinet senest 1. juni.

Forældremagasinet 2022 udkommer, så det ligger klar, når forældrene afleverer deres børn på efterskolen første dag. Hver skole kan gratis bestille et antal magasiner, der svarer til skolens elevtal. Derefter kan der tilkøbes pakker á 50 stk. til 1.250 kr. ekskl. moms per pakke.

Det er en god idé at bestille ekstra magasiner, så der er til alle forældre første skoledag, til Efterskolernes Dag og til andre arrangementer i årets løb.

Forældremagasinet klæder forældrene på til det nye, spændende og anderledes år, der venter ens barn på efterskolen. Gennem artikler, guides og personlige fortællinger fra tidligere efterskoleelever giver magasinet gode råd til forældre, som lige har sendt deres barn afsted til en helt ny hverdag væk hjemmefra.

Magasinet guider bl.a. forældrene til et godt samarbejde med skolen, og hvordan forældrene bedst støtter deres barn gennem op- og nedture i løbet af skoleåret. Magasinet kan være en hjælp for mange forældre og efterskoler, fordi det kan være med til at sikre en god start på efterskoleåret for både forældre og deres børn.

Bestil forældremagasinet her

• OBS! Nogle brugere oplever, at Internet Explorer driller ved bestillingen. Brug evt. Google Chrome
  • Det er ikke muligt at efterbestille ekstra eksemplarer efter 1. juni 2022
  • Magasinerne fremsendes til skolen umiddelbart før første skoledag