Torsdag d. 25. august havde Christian Petersen sidste arbejdsdag som rådgivningskonsulent. Christian har fået nyt job i Dansk Psykolog Forening. Efterskoleforeningens nyhedsbrev Landskabet talte i den forbindelse med Christian.

Vi har netop slået den nye stilling op, og I er meget velkomne til at dele stillingsopslaget med folk, der kunne have interesse i at være ansat i foreningen, og som har den rette profil.

De næste 2-3 måneder, hvor vi har en ledig stilling, håber vi på jeres tålmodighed. Husk altid at skrive til vores fælles postadresse i rådgivningen raadgivning@efterskolerne.dk Der kan være lidt længere svartid end normalt i den kommende tid, men vi vil som udgangspunkt prøve at besvare alle mails inden for 3 arbejdsdage.

I kan også ringe på 33 12 86 80 inden for kontorets åbningstid (10.00 – 12.15 samt 13.00 – 15.00, fredag dog kun til 14.00).

Husk også at man kan finde svar på mange spørgsmål i foreningens leksikon.