Har I op mod sommerferien ansat nye medarbejdere, så sørg for at få dem oprettet i skolens medlemskartotek, så de bliver medlem af foreningen. Det er gratis at være medlem og medlemmer modtager magasinet Efterskolerne og kan deltage på foreningens generalforsamling.

Der kan også være medarbejdere/bestyrelsesmedlemmer, der har fået ny adresse – og det rettes også via medlemskartoteket.

Husk også at medarbejdere, der stopper på skolen eller bestyrelsesmedlemmer, der er trådt tilbage, skal udmeldes af foreningen. Det gør I ved at fjerne dem fra medlemskartoteket. Ønsker en person at overgå til personligt medlem, kan man tegne et medlemskab for 250 kr. årligt. Vedkommende skal kontakte Hanne Skøtt på hs@efterskolerne.dk hvis man ønsker personligt medlemskab.

Skolen skal ellers selv tilføje, slette og rette i skolens medlemmer via denne side.

Det er skolen, der har en profil, og medarbejder/bestyrelsesmedlem skal og kan ikke selv gøre noget. Har I ikke skolens password liggende, kan man bede om et via ”glemt password” på siden. I skal bruge skolens hovedmail, når systemet beder om en mailadresse.

I vil dernæst modtage en mail, hvori der både er angivet e-mail og nyt password.
Da systemet er meget følsomt, skal I kopiere både mailadresse og password fra mailen, I har modtaget og sætte det ind på siden første gang I logger på.

Når I er logget på, så vælg ”mit ansættelsessted”. Her vil I finde en oversigt over alle fra skolen, der er registreret som medlemmer og kan dernæst tilføje og slette medlemmer eller redigere i oplysningerne på medlemmer.

Kontakt Hanne Skøtt på hs@efterskolerne.dk eller 3317 9586 ved spørgsmål.