Hver skole kan gratis bestille et antal magasiner, der svarer til skolens elevtal, til uddeling 1. skoledag.

Derefter kan der tilkøbes pakker á 50 stk. Ekstra pakker koster 1.250 kr. inkl. moms.

Det er en god idé at bestille ekstra magasiner, så der er til alle forældre første skoledag, til Efterskolernes Dag og til andre arrangementer i årets løb.

Husk at efterbestilling af magasiner kun kan ske i begrænset omfang. Magasinerne fremsendes til skolen umiddelbart før første skoledag.

Magasinet handler om det spændende år, der venter ens barn på efterskolen. Gennem artikler, guider og personlige beretninger giver magasinet gode råd og svar til forældre, som lige har sendt deres barn afsted til en ny skoleform og en helt ny hverdag væk hjemmefra. Derfor vil mange forældre være glade for at få denne hilsen med hjem, som kan være med til at sikre en god start på efterskoleåret for både forældrene og deres børn.

Bestil forældremagasinet her

OBS! Nogle brugere oplever, at Internet Explorer driller ved bestillingen. Brug evt. Google Chrome.

Hvis I ikke ønsker at modtage magasinet, så send gerne en mail med besked til hs@efterskolerne.dk