Kursus for nye ledere i skoleåret 2022/23 bliver igen en kombination af fysisk tilstedeværelse og onlinemoduler. De fysiske moduler afholdes på Kursuscenter Brogaarden på Fyn i oktober og januar, og derimellem vil der være fem korte onlinemoduler på Zoom med målrettet fagligt indhold, som kan følges hjemme fra kontoret.

Kurset henvender sig som udgangspunkt til alle nye forstandere, og vi anbefaler, at nye forstandere prioriterer at deltage det første år som ny leder. Men der er også plads til nye viceforstandere og afdelingsledere.

Ved at deltage på kurset får du:

• ny og opdateret viden om ansættelsesret, økonomi, drift og administration på efterskoler
  • sparring om de svære sager med elever og forældre
  • udviklet dit personlige lederskab
  • dannet undværligt netværk med andre kollegaer
Kurset koster 7.900 kr. Læs det fulde program og tilmeld dig her. Frist for tilmelding er 21. september.