Alle instrumenter og niveauer er velkomne! Du bliver tilknyttet et band, som du skal spille med og som får undervisning af professionelle musikere/instruktører + du kan frit benytte vores øvelokaler til øvning og jam. Du får en fantastisk tid fyldt med musik og sammenspil, jam, koncerter, hygge og venskaber :-)
Du bliver indlogeret på et værelse med en anden campdeltager og prisen er all inclusive med super lækker økologisk mad, livemusik, aktiviteter og hygge!

Dette er også en god mulighed for at prøve efterskolelivet af og se om Baaring Efterskole er noget for dig!
Hvis du ydermere tilmelder dig vores efterskole efterfølgende fratrækker vi gebyret for campen indmeldelsesgebyret for opskrivning til efterskolen – dvs. campen bliver gratis!

Om kurset

Dato: 28. - 31. marts 2021