Forsmag på efterskolelivet på Brejning Efterskole
I løbet af ugen kommer du som deltager til at opleve, hvad det vil sige at være elev på Brejning Efterskole.

Programmet vil indeholde:

Aktiviteter: Du får mulighed for at afprøve efterskolens fem linjefag: Livsstil, Outdoor, Gastronomi, Adventure og Kreativ. Desuden kommer du også til at prøve et udvalg af vores valgfag. På skolens store område og i de smukke omgivelser er der rig mulighed for at lave en masse spændende og udfordrende aktiviteter.

Oplevelser: På Brejning Efterskole er vi helt vilde med friluftslivet, og derfor kommer det også til at være en central del af din uge på BE camp. Desuden kommer du til at oplevelse nærværet med din egen kontaktgruppe, hyggen ved fælles tandbørstning og meget mere af al det, som fællesskabet på Brejning Efterskole kan give dig.

Øjeblikke fra efterskolehverdagen: Du kommer naturligvis også til at deltage i samlinger, morgenmotion, måltider, rengøring og fritid. Alt sammen krydret med hygge, sjove påfund og god stemning.

Om kurset

Dato: 27. juni - 2. juli 2021