Du får masser af kompetent og inspirerende musikundervisning. Vores dygtige undervisere tilbyder sang og musik fra morgen til aften med bl.a. musikalsk morgenvækning, sang før og efter alle måltider, workshops og koncerter.

Du bliver en del af en sammenspilsgruppe, hvor du med hjælp fra en underviser spiller sammen og øver frem mod campens afslutningskoncert. Derudover er der også rig mulighed for at forme grupper og jamme i fritiden.

Der er selvfølgelig masser af musik på programmet under MusikCamp, men der er også masser af tid til hygge, forme nye venskaber, spille spil, bordtennis, rundbold, gemmeleg, bålhygge og andre hyggelige aktiviteter.

MusikCamp rundes af med en stor afslutningskoncert. Her går alle bands på scenen og viser, hvad de har øvet på i løbet af ugen.

Om kurset

Dato: 25. - 31. juli 2021