I ugen op til påske fra d. 12. – 13. april 2022 tilbyder Skolen for Gastronomi, Musik & Design et døgn, hvor du kan opleve, hvad det vil sige at gå på efterskole og til og med kvit og frit.

Her møder du bl.a. skolens linjefag som er Gastronomi, Bage/ konditor, Musik, Mode & Design og esport, men du oplever også alt det andet, der gør et efterskoleophold til en uforglemmelig oplevelse, så som morgensang, fredagscafé, ganghygge mv.

På Gastronomilinjen bliver du kok i dit eget køkken og er med til at fremtrylle en fantastisk middag. På Bage/ konditor linjen kaster vi os over hjemmelavede flødeboller og kunsten at arbejde med varm chokolade og spændende fyld. I de sprit nye musiklokaler sætter vi strøm til anlægget og arbejder hårdt på at kunne præsenterer et par færdige numre for resten af skolen på den kommende fredagscafé, ligesom du på linjen Mode & Design hører noget om at designe fremtidens tøj.

Når døgnet er slut og du bliver afhentet af dine forældre, er der mulighed for at få en rundvisning og en samtale med skolens forstander.
Gå ikke glip af dette enestående tilbud. Tilmelding til skolens kontor.

Yderligere informationer om skolen kan findes på www.skolenfor.dk eller ved at kontakte skolens på tlf. 75858012.

Om kurset

Dato: 12. - 13. april 2022