På campen kan du vælge mellem tre forskellige emner: musik, film eller outdoor. Ligegyldigt hvad du vælger får du en masse sjove oplevelser og en forsmag på, hvad det vil sige at gå på Hardsyssel Efterskole.

Musik: Er du vild med at synge? Har du lyst til at lære at spille på et instrument eller spiller du allerede? På MUSIK skal vi have det sjovt med musik på forskellige måder. Vi skal synge og spille sammen, arbejde med rytmer, lære lidt om musikteori og afslutningsvis give en lille koncert for jeres forældre.

Film: På FILM bliver du en del af et filmset, hvor I sammen skaber nogle små kortfilm - måske du skal give den gas foran kameraet som skuespiller eller trækker i de kreative tråde bag kameraet som instruktør, klipper eller fotograf. Undervejs får I gode tips og tricks til, hvordan man får tingene til at se flot ud på det store lærred, hvor filmen vises for alle den sidste dag.

Outdoor: Er du vild med friluftsliv, mad over bål og være aktiv ude? Så er OUTDOOR lige noget for dig. Her får du lov at prøve kræfter med en masse sjove og udfordrende aktiviteter. Du behøver ikke være FDFer eller spejder – det vigtigste er, at du har lyst og gå-på-mod til at være udendørs og deltage i aktiviteterne.

Indkvartering: Du kommer til at bo sammen med én anden campdeltager på et værelse med eget bad. Værelset ligger i en af vores lejligheder (sysler), hvor I i alt bor 8-10 sammen.

Om kurset

Dato: 28. - 30. juni 2022