Kom og prøv livet på en efterskole! Det bliver 3 døgn, hvor du både kan lære nye mennesker at kende og prøve dig selv af. Hoptrup Efterskole er mange ting, men omdrejningspunktet er vores linjefag og vores
produktioner. Det kommer du selvfølgelig også til at mærke på vores camp. Det betyder, at du ved tilmeldingen skal vælge, om du gerne vil fordybe dig i dans, musik, musical, teater eller sceneteknik.

Ligesom når vi starter op på et efterskoleår, vil fællesaktiviteter også være en del af vores camp. Det kan være alt fra bål, brætspil til stikbold. Lige dér er det vigtigste ikke selve aktiviteten, men at vi er sammen om det – og at du lærer de andre at kende på en anden måde. I de tre døgn er der ingen boglig undervisning, men du vil få smagsprøver på, hvad der ellers sker på Hoptrup Efterskole.

Indkvartering
I vores indkvartering vil vi gøre vores bedste for, at du kommer til at bo sammen med en på din egen alder. På Hoptrup Efterskole har vi flest 2-mandsværelser. Vi synes, det er vigtigt at have en at dele et værelse med – også når det er tre dage. Hvis du tilmelder dig sammen med en, du kender, og I gerne vil bo sammen, kan det selvfølgelig godt lade sig gøre. I skal bare skrive det i kommentaren ved tilmeldingen.

Transport og andet praktisk
Hoptrup Efterskole ligger 7 km syd for Haderslev, og bus 123 kører lige til døren. I Hoptrup ligger der en Spar købmand, der er en ægte blandet landhandel med lidt af det hele. Hvis du har glemt din tandbørste eller har brug for mere slik, er der råd for det.

Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at ringe til skolens kontor mellem 9-14 på telefon 74571014.

Om kurset

Dato: 26. - 29. juni 2022