Overvejer du at gå på efterskole? Er du vild med musik? Så kom med på Musikefterskolen i Humbles gratis PåskeCamp d. 10. – 11. april 2022!

Du vælger selv, hvilket linjehold, du vil følge; Rytmisk, Jazz, eller Elektronisk. Alle skolens linjefagslærere er med, så du får en god fornemmelse af, hvordan det er at gå på Musikefterskolen i Humble.

Vi har sammenspil, synger kor, har SSB (Sang, Spil og Bevægelse), spiser lækker mad fra vores økologiske køkken og har masser af efterskolestemning og hygge hele weekenden. Campen rundes af med en stor afslutningskoncert, hvor forældre og familie også er inviterede. Herefter byder vi på kaffe og kage, og der er mulighed for samtaler med forstander og lærere, inden vi siger farvel - og måske endda på gensyn!

Om kurset

Dato: 10. - 11. april 2022