Leg og fællesskab

Du bliver indkvarteret på 2-, 3- eller 4-mands værelser på efterskolen og spiser sundt og varieret i skolens spisesal.

Alle hjælper i køkkenet med afrydning og opvask én gang i løbet af ugen – ligesom når man går rigtigt på efterskole.

Vi brænder for legen, spillet og efterskolelivet og for at give deltagerne en uforglemmelig sommeroplevelse.

Det sociale liv, nye venskaber og fællesskabet er målet – leg og idræt er midlet.

Fun Camp så dagens lys i sommeren 2003, hvor Rasmus Bak samlede en flok gode højskolevenner med stort efterskolehjerte, og startede dette projekt. Siden da har Fun Camp i samarbejde med Vivild Gymnastik- og Idrætsefterskole forsøgt at give børn en forsmag på efterskolelivet.

Leder- og instruktørteamet består fortrinsvis af læreruddannede og lærerstuderende unge mennesker, som alle brænder for at formidle oplevelsen af at gå på efterskole på den bedst tænkelige måde.
Der er tilsyn hele døgnet.

Fun Camp er uafhængig af religion, politiske partier, græsrodsbevægelser og lignende.

Om kurset

Dato: 26. juni - 2. juli 2022

Arrangør: Vivild Gymnastik- & Idrætsefterskole

Sted:

Vivild Gymnastik- & Idrætsefterskole

Langgade 37

Vivild

8961 Allingåbro

Pris

Kursus pris: 2895 kr – incl. en uges forplejning, overnatning, aktiviteter og T-shirt.

11-15 år