MUSIKCAMP 2023
En drømmeuge for musikglade unge fra 12-15 år!

Hvor: Musikefterskolen i Humble, Hovedgaden 21, 5932 Humble
Hvornår: 24. - 29. juli 2023
Hvem: Unge i 6. - 9. klasse
Pris: 1.500 kr.

Masser af musik
På MusikCamp får du masser af kompetent og inspirerende musikundervisning. Vores dygtige undervisere tilbyder sang og musik fra morgen til aften med bl.a. musikalsk morgenvækning, sang før og efter alle måltider, workshops og koncerter. Du bliver en del af en sammenspilsgruppe, hvor du med hjælp fra en underviser spiller sammen og øver frem mod campens afslutningskoncert. Derudover er der også rig mulighed for at forme grupper og jamme i fritiden.

"Min oplevelse på Musikcamp var helt fantastisk. Jeg mødte en helt masse nye og søde mennesker, og jeg har nok aldrig spillet så meget musik på en uge før. For mig var det også en uge kun fyldt med glade dage, og jeg kunne ikke lade være med at tage på sommercamp 4 år i træk." - Jonas, tidligere campdeltager.

Hygge og sociale aktiviteter
Der er en masse musik på programmet under MusikCamp, men der er også masser af hygge og tid til at forme nye venskaber, spille spil, bordtennis, rundbold, gemmeleg, bålhygge og andre hyggelige aktiviteter.

“Det er både en MusikCamp, men også en social camp, hvor man får skabt en masse nye venskaber på tværs af landet. Man oplever så mange ting og får rigtig mange minder med hjem, selvom man kun er der i en uge” - Christopher, tidligere campdeltager.

Du bliver indkvarteret på et elevværelse sammen med en anden campdeltager, og vores økologiske køkken står for maden ugen igennem. Vi tager højde for allergier og diæter (kød, vegetarisk og vegansk), og vi sørger for toplækker mad til alle måltider.

Afslutningskoncert
MusikCampen rundes af med en stor afslutningskoncert, hvor forældre og familie er inviterede. Her går alle bands på scenen og viser, hvad de har øvet på i løbet af ugen.

"Det er virkelig en af de fedeste oplevelser, jeg nogensinder har været med til. Jeg blev taget virkelig godt imod af en masse søde mennesker, og jeg kom igen året efter, fordi det var sådan en god oplevelse. Det næste år kendte jeg en masse mennesker, som jeg også er venner med den dag i dag." -Ida, tidligere campdeltager.

Hør tidligere campdeltagere fortælle om deres oplevelser på MusikCamp.
Køb billet her.

Om kurset