Skoleleder

Skoleleder med hjertet det rette sted søges til Vestbirk Friskole

Ansøgningsfrist: 22. oktober 2024

Sekretær

Handbjerghus Efterskole søger en ny skolesekretær med tiltrædelse snarest muligt.

Handbjerghus Efterskole

Ansøgningsfrist: 23. oktober 2024

Kok / ernæringsassistent

Vivild Gymnastik- & Idrætsefterskole er en skole med plads til 185 elever. Vi har sølvmærket i økologi og arbejder løbende med at videreudvikle vores køkkendrift i et bæredygtigt perspektiv, og vi har en humoristisk og glad tone i køkkenet.

Vivild Gymnastik- & Idrætsefterskole

Ansøgningsfrist: 23. oktober 2024

Ernæringsassistent

Ringe Fri- og Efterskole søger snarest muligt en ernæringsassistent på fuld tid.

Ringe Efterskole

Ansøgningsfrist: 24. oktober 2024

Lærer

Frøslev efterskole søger pr. 1. december 2024 eller snarest en lærer i en fast stilling på fuld tid, til at undervise i MEDBORGERSKAB samt ESPORT og gerne engelsk og/eller biologi.

Frøslev Efterskole

Ansøgningsfrist: 24. oktober 2024

Forstander

Viborg Idrætshøjskole søger en forstander, som har lyst og evne til at drive en levende idrætshøjskole. Vi søger en forstander, der kan motivere og inspirere skolens elever samt en alsidig og passioneret medarbejdergruppe. En forstander med passion for højskole og et udviklende forretningsfokus.

Ansøgningsfrist: 25. oktober 2024

Efterskoleforstander til Skolen for Gastronomi, Musik og Design i Vejle

Efterskolen for Gastronomi, Musik & Design

Ansøgningsfrist: 28. oktober 2024

Tømmerup

Køkkenleder

Da vores nuværende køkkenleder har fået en spændende mulighed for at blive selvstændig, søger vi en passioneret kok/køkkenleder til vores efterskolekøkken. Du skal kunne servere spændende, sundt, varieret og til tider udfordrende mad til vores 94 efterskoleelever og til vores ansatte. Du skal derudover have et fantastik godt humør og et stort overblik og være vant til at lede et køkken.

Tømmerup Efterskole

Ansøgningsfrist: 28. oktober 2024

Lærer

Skibelund Gymnastik- og Idrætsefterskole ved Vejen søger en lærer til et barselsvikariat fra 1. januar 2025 til 30. juni 2025, med mulighed for forlængelse til 31. december 2025, hvis du har den rette fagkombination.

Skibelund Gymnastik- & Idrætsefterskole

Ansøgningsfrist: 29. oktober 2024

Bogholder

Tølløse Privat- og Efterskole søger ny bogholder!

Tølløse Privat- og Efterskole

Ansøgningsfrist: 1. november 2024

Musiklærer

Bjergsnæs Efterskole søger pr. 1/1 2025 en musiklærer, der har lyst til at indgå i et spændende efterskoleliv med de øvrige lærere og ansatte på skolen.

Bjergsnæs Efterskole

Ansøgningsfrist: 3. november 2024

Lærer

Kerteminde Efterskole søger en barselsvikar på fuld tid i perioden 1. januar 2025 – 31. december 2025.

Kerteminde Efterskole

Ansøgningsfrist: 8. november 2024

Pædagogisk afdelingsleder

Vi udvider ledelsesteamet, så vi fremadrettet er 3 personer og søger derfor den rette person til at varetage det pædagogiske arbejde på efterskolen.

Nordfyns Efterskole

Skoleleder

Har du ambitioner som skoleleder, om at videreudvikle vores skole, til et sted hvor nysgerrige børn fortsat trives. Hvor der er forventninger og vi stiller positive krav til hinanden – så er Kalundborg Friskole måske noget for dig?

Viceforstander

Visionær og handlekraftig viceforstander til nyoprettet stilling på Østagergård S/I.

Forstander

Har du lyst til at stå i spidsen for en gymnastikefterskole med høj faglighed og stolte traditioner? Kan du sætte retning og sikre følgeskab til skolens udvikling med fokus på pædagogisk og kropslige dannelse? Vil du være med til at skabe rammerne for fremtidens unge? Så er du måske vores nye forstander.

Gymnastikefterskolen Stevns

Vi søger en Forstander til Efterskolen Play

Efterskolen PLAY

Ansøgningsfrist: 15. november 2024

Grundtvigs Højskole søger ny forstander

Ansøgningsfrist: 15. november 2024

Pædagogisk-administrativ leder

Vi søger en visionær, kreativ og idérig leder, som kan indgå i det pædagogiske ledelsesteam, som samlet består af forstander, viceforstander, pædagogiske afdelingsleder og den pædagogiske-administrative leder. Stillingen er til besættelse fra 1. februar 2025 eller efter aftale.

Bernstorffsminde Efterskole

Ansøgningsfrist: 10. december 2024