Kun fantasien sætter grænser, når vi igen i år inviterer alle interesserede efterskoler til at sætte fokus på ungdommen på Folkemødet på Bornholm 13.-16. juni.
Igen i år samarbejder vi med Højskolerne, Dansk Friskoleforening, Dansk Ungdoms Fællesråd (DUF) og Altingets ungdomsmedie Spektrum om eventstedet Ungdomshøjen, hvor efterskoler sidste år deltog med blandt andet podcast-teater og et event om unges fremtid i samfundets hamsterhjul.

obs Der var fejl i første link. Der er IKKE fuldt booket i teltcamp’en, men der åbnes for booking henover foråret.
Efterskolerne kan indkvartere sig på Den politiske slagmark, en ungdomscamp arrangeret i samarbejde med Bornholms Efterskole. Antallet af pladser er begrænset. Læs om campen her

Hvis I vil vide mere:
Vi afholder informationsmøde fredag d. 1 marts kl. 12-13:30 på Hotel Nyborg Strand (fredagen før årsmødet), hvor Maren Ottar Hessner og Jakob Clausager Jensen fra Efterskoleforeningen vil fortælle meget mere. Vi byder på en sandwich undervejs.

Tilmelding foregår til Maren på moh@efterskoleforeningen.dk, som I også kan kontakte, hvis I ikke kan deltage fredag d. 1. marts, men gerne vil vide mere om at deltage på årets Folkemøde på Bornholm