Men i sydstaterne tager en ny generation af musikere nu både kjoler, sminke og lange øreringe med på scenen. De vil revolutionere en kristen og konservativ milliardindustri, hvor en mand altid har været en mand og en kvinde en kvinde.

Efterskolerne og DR Horisont udbyder i samarbejde dette webinar, hvor elever og undervisere på forhånd har set det pågældende DR Horisont program og til webinaret har forberedt spørgsmål til journalisten om indholdet. Du finder programmet her.

Webinaret afholdes den 4. april 2024 kl. 09.00-10.00 og er for elever, undervisere og andre interesserede.

Tilmelding - man kan også tilmelde sig til kun at modtage optagelsen.

Webinarer der omhandler EU og det europæiske fællesskab er støttet af Europa-Nævnet, og webinarer der omhandler globale emner er støttet af Dansk Folkeoplysnings Samråd.