Du tilmelder dig aktiviteterne her

12 Januar 2023
Webinar om samarbejdsprojekter i Erasmus+
Tid: 15:00 – 17:00
Få viden om, hvordan organisationer kan søge tilskud fra Erasmus+ til samarbejdsprojekter, som f.eks. fremmer videndeling, kapacitetsopbygning og udvikling af metoder på tværs af landegrænser.

18 Januar 2023
Webinar om enkeltstående mobilitetsprojekter i Erasmus+ (KA122) for dagtilbud, grundskoler, ungdomsuddannelser og voksenlæringsinstitutioner
Tid: 13:00 – 15:30
Uddannelses- og Forskningsstyrelsen inviterer pædagoger, lærere, undervisere, vejledere, internationale koordinatorer og ledere til informationsmøde om tilskudsrammerne for enkeltstående mobilitetsprojekter (uden akkreditering) i den igangværende programperiode (2021-2027) for Erasmus+.

18 Januar 2023
Kontaktseminar: Online 'Partner Finding Fair' for dagtilbud, grundskoler og ungdomsuddannelser i Erasmus+
Tid: 15:00 – 17:00
Gode samarbejdspartnere har en afgørende betydning for kvaliteten i et Erasmus+-projekt. Derfor afholder det luxemburgske kontor for Erasmus+ en online 'Partner Finding Fair' med fokus på at skabe kontakt mellem kommende ansøgere på tværs af landegrænser.

20 Januar 2023
Webinar om tilskudsanmodning (KA121) for individuelt akkrediterede organisationer i skole- og voksenlæringssektoren
Tid: 13:00 – 15:30
Forud for den kommende frist for ansøgning om tilskud til mobilitetaktiviteter (23. februar 2023), afholder Uddannelses- og Forskningsstyrelsen et webinar for individuelt Erasmus-akkrediterede skoler, gymnasier og voksenuddannelsesinstitutioner.

24 Januar 2023
Skriveseminar for ansøgere til Erasmus+ Small-scale Partnerships og Cooperation Partnerships (KA2)
Tid: 10:00 – 15:00
Uddannelses- og Forskningsstyrelsen inviterer til skriveseminarer forud for ansøgningsfristen for Small-scale Partnerships og Cooperation Partnerships

Seminar i Finland:
18 April 2023
Europæisk seminar: Digital læring i inkluderende undervisning
Tid: 10:44 – 10:44
Det finske kontor for Erasmus+ inviterer til tematisk seminar med henblik på, hvordan man kan benytte informations-og kommunikationsteknologi (IKT) som et værktøj i grundskolen til at styrke læring i inkluderende undervisning.