Er man underviser på en efterskole, kan man ved at sende et relevant kursus afholdt udenfor Danmark i 2022 søge om at få tildelt et gratis kursus (to-ti dages varighed) inkl. transport, hotel, kursusafgift og bespisning. Vi kigger på alle forslag og ser om det kan lade sig gøre til denne ansøgningsrunde - der kan ikke loves noget.

Find kursus her
Relevant kursus skal afholdes i 2022 og være indenfor følgende emner:

• Bæredygtighed
  • Global dannelse
  • EU og det europæiske fællesskab

Send følgende senest 5.maj til jcj@efterskolerne.dk:
1. Navn på skolens leder:
2. Skolens OID nummer:
3. Antal ønskede deltagere fra skolen:
4. Titel samt link til kursus der søges om

Inden du opretter et OID-nummer, skal du tjekke, om din organisation er registreret i Organisation Registration System og allerede har et OID-nummer.
• Tjek om din organisation er registreret i Organisation Registration System her

Sådan opretter du et OID-nummer
Du skal bruge dit EU Login for at kunne oprette din organisation i Organisation Registration System.
• Opret login hos EU Login her
• EU Login guide her

Når du har oprettet dit EU-Login, kan du oprette din organisation i Organisation Registration System, og din organisation tildeles et OID-nummer.
• Opret din skole i Organisation Registration System her