05. september 2023

Gratis EU rollespil udført på skolen

FIC Ungdom tilbyder efterskolerne en gratis rollespils dag om EU - der kan være fra 27-167 deltagere i et rollespil. Alle elever har et rollekort uanset antal.

05. september 2023

Deltag i FN rollespil med dine elever

The International i Vedersø inviterer efterskoleelever fra hele landet til at deltage i en fælles Model UN weekend i Vedersø. Tilmelding 20/9.

05. september 2023

Gratis eTwinning webinar for undervisere

eTwinning er EU's gratis samarbejdsportal med mere end 1. mio. europæiske undervisere og skoleledere. Ønsker du online samarbejde med jævnaldrende elever er eTwinning det bedste.

01. september 2023

Online rejser i Europa

DEO udbyder en lang række online rejser til europæiske lande, hvor man som efterskole, kan deltage gratis med sine elever.

01. september 2023

Invitér til fællessang og EP-debat

Vil I invitere til et åbent arrangement med fællessang og debat op til Europa-Parlamentetsvalget i 2024? Debatten bliver arrangeret af Efterskolerne, som sørger for et bredt panel af EP-kandidater.