Online-rejser onsdage eftermiddage kl. 14-17 til:
25/10: Bulgarien
1/11: Nordmakedonien
8/11: Moldova
15/11: Tyskland
22/11: Polen
29/11: Tyrkiet
6/12: Georgien
13/12: Irland

Rejserne: DEO har udviklet et rejseformat, så det både er hyggeligt og meget informativt at være med, og det foregår i en afslappet stemning. Rejserne laves kun live og bliver ikke optaget, da det er en levende aktivitet.

Deltagelse: Man tilmelder sig de enkelte rejser via DEO’s hjemmeside, på mail eller telefon. Inden rejsen får deltagerne en folder om landet, med tidsprogram, navne på dem vi møder, kort over landet, relevante data og madideer fra landet. Her er eksempel på et rejseark med program for en online-rejse og fakta om landet.

Efterskoleforeningen afregner på vegne af efterskolerne med DEO.

Online rejserne er for elever, undervisere og andre interesserede.

Tilmelding foregår via DEO's hjemmeside her

Webinarer der omhandler EU og det europæiske fællesskab er støttet af Europa-Nævnet, og webinarer der omhandler globale emner er støttet af Dansk Folkeoplysnings Samråd.