Åbent hus
Rigtig mange efterskoler holder løbende åbent hus eller besøgsdage. Læs mere på efterskolernes egne hjemmesider. Du kan søge efter efterskoler ud fra dine ønsker til bl.a. fag og beliggenhed i søgemaskinen her.

Efterskolernes Dag
Efterskolernes Dag finder altid sted den sidste søndag i september. Her holder alle efterskoler åbent hus i tidsrummet fra 13-17.

Næste Efterskolernes Dag finder sted søndag 29. september 2024.
I 2025 er det 28. september.

Husk altid at tjekke efterskolernes egne hjemmesider for yderligere information om dagen, herunder tilmelding.

Efterskolernes Aften bliver til besøgsdage
Efterskolernes Aften plejer at være anden onsdag i januar med åbent hus fra kl. 18-21 på landets efterskoler.

Fra og med 2025 bliver Efterskolernes Aften erstattet af besøgsdage, som den enkelte efterskole selv planlægger. Hold øje med skolernes egne hjemmesider.

Hvad koster et efterskoleophold?
Du kan beregne prisen for et efterskoleophold her. Prisen er forskellig fra efterskole til efterskole og afhænger bl.a. af forældres indtægt og antal hjemmeboende søskende.