Der vil være rig mulighed for det personlige møde mellem den enkelte kursist og lærere fra andre europæiske lande.
Der vil på kontaktseminaret være fokus på best-practice i forhold til rejser og online samarbejde som en del af elevernes undervisning.
Der vil være rigeligt med samarbejdspartnere fra skoler i hele Europa til alle deltagerne.

Sted: Danmarks-Huset på Champs-Elysées i Paris, Frankrig

Program:
En dag med skolebesøg, en dag med kursus om fremmedsprogsundervisningen, en dag med kontaktseminar.

Se programmet her (tilmelding på denne side er kun for de internationale deltagere)

Tilmelding (to pladser per skole)

Pris: Deltagelse i programmet er gratis, det kræver dog at skolen er eller kommer med i Efterskoleforeningens Erasmus+ 2022-2023 eller 2023-2024.
Deltagerne får dækket udgifter til transport, hotel og bespisning for de tre kursus dage samt to rejsedage (en dag før og en dag efter kurset) – se taksterne nedenfor:

Rejsedage EUR - fly EUR - grøn transport
søndag og torsdag 875 925