Medlemmer med skoletilknytning
Medlemskabet er gratis for alle med skoletilknytning, og indmeldelse foregår via efterskolen.

Efterskolerne kan selv rette medlemsoplysninger for alle skolens medlemmer. Find manualen her.

Øvrige medlemmer

Er man ikke ansat eller bestyrelsesmedlem på en efterskole, kan man tegne et medlemskab, som i øjeblikket koster 250,- kr. årligt.

Skriv en mail til Hanne Skøtt, hs@efterskolerne.dk, hvis du ønsker at blive medlem uden at være ansat eller bestyrelsesmedlem.

For eventuelle spørgsmål vedrørende medlemskab kontakt Hanne Skøtt på 3317 9586 eller mail: hs@efterskolerne.dk

Efterskoler under oprettelse
Nye efterskoleinitiativer kan tegne et abonnement for nye skoler hos Efterskoleforeningen for 1.500 kr.
Dette abonnement giver mulighed for at få efterskolens navn og kontaktoplysninger på efterskolerne.dk, telefonrådgivning hos Efterskoleforeningens konsulenter og modtage Magasinet Efterskolerne. Læs mere her.

Børne- og Undervisningsministeriet har denne oversigt over betingelser, der skal opfyldes for at modtage tilskud.

Nye medlemmer af Efterskoleforeningen opfordres til at tilmelde sig diverse nyhedsbreve her.