Tirsdag den 9. december 2025 skifter www.efterskolerne.dk over til en ny teknisk platform. Hjemmesiden kommer stort set til at se ud, som I kender den. Det er den tekniske opbygning, vi opdaterer, så vi får en bedre og mere bæredygtig løsning. Selvom der sker få synlige ændringer, er der dog vigtige datoer og nye tiltag, I som ledere og administrativt personale skal kende.
Extranet / skolelogin lukkes midlertidigt
- Den 24. november-den 9. december: Jeres eksisterende login lukkes, så vi i den periode kan flytte jeres data over til den nye platform.
- Hvis I har opdateringer, beder vi jer tilrette hurtigst muligt og senest fredag den 21. november.
- Ved ændringer under ’ledige pladser’ i den angivne periode, kontakt Efterskolernes it-administrator Dawn Fastholm på df@efterskolerne.dk.
- ”Find en efterskole” får et opdateret design, så det er nemmere at søge og filtrere. For jer betyder det, at I har mulighed for at fortælle mere om f.eks. specialtilbud, tilgængelighed, faglige niveauer mm. på jeres skoleprofil. Se mere her.
- De nye felter vil være synlige fra den 9. december.
- For at beskytte indhold om skoledrift og jura opretter vi et medlemslogin til leksikon og administrativt nyt for ledere, administrativt personale og bestyrelsesformænd.
- Mandag den 8. december eller senest tirsdag den 9. december modtager I en e-mail på jeres skolemail med anmodning om nulstilling af password. I opretter jeres eget password, som herefter gælder til både det nye medlemslogin og jeres eksisterende skolelogin. I sørger selv for at dele loginoplysninger med de relevante medarbejdere på jeres skole. I kan først logge ind tirsdag den 9. december. Bestyrelsesformænd får deres eget login.
- Hvis I oplever problemer med jeres login, er det ligeledes Dawn Fastholm, I skal kontakte.