22. november 2019

Kom til Ungdommens EU-topmøde

Ungdommens EU-topmøde afholdes på Christiansborg og har denne gang fokus på EU og klima.

21. november 2019

Få besøg af en verdensmålsambassadør

Efterskolerne har nu mulighed for at få besøg af verdensmålsambassadører, som underviser i verdensmålene og engagerer eleverne i bæredygtig udvikling.

Tilmeld jer til Nordisk skolechat 2019

Nordisk Skolechat er en chatbegivenhed, der giver eleverne mulighed for at øve sig i at forstå ligheder og forskelle mellem nabosprogene dansk, norsk og svensk.

Kursus: Sæt fokus på Norden

Efterskoleforeningen er med til at arrangere et kursus, der sætter fokus de mange muligheder, skoler har for at arbejde med Norden.

21. november 2019

Søg midler til et arrangement på skolen om Europa

Efterskolerne kan søge om penge til at sætte fokus på EU og det europæiske fællesskab.

21. november 2019

Kom til infomøder om om Erasmus+

På en række infomøder kan I høre mere om, hvordan I som skole søger midler i Erasmus+ og Nordplus Junior.

Bliv 2030-skole

På 2030-skoler er verdensmålene en del af skolens undervisning, drift og ånd.