Du bliver tilknyttet et band, som du skal spille med og som får undervisning af professionelle musikere + du kan frit benytte vores øvelokaler til øvning og jam. Udover sammenspil kan du vælge at snuse til flere forskellige valgfag som: Sangskrivning, Musikproduktion, ReDesign, Jazz, Beat-maker, Gastronomi, Musikteori/Hørelære, kunst m.fl.

Vores dygtige instruktører arbejder alle professionelt med deres musik, og står parat til at give dig en fantastisk tid fyldt med musik, jam, koncerter, (bål)hygge og venskaber.

Elsker du at spille musik?

Vil du rykke dig musikalsk og møde en masse nye venner, der også brænder for musik?

Har du lyst til at få undervisning af professionelle musikere?

Vil du prøve efterskolelivet af og opleve et fantastisk sammenhold med en fed atmosfære?

Nu har du muligheden for at prøve en af vores mange MusikCamps, som typisk foregår i en ferie eller weekend. Læs om dem her.

Du bliver indlogeret på et værelse med en anden campdeltager og prisen er all inclusive med super lækker økomad, livemusik, aktiviteter og hygge!

Om kurset

Dato: 30. juni - 5. juli 2024