Kom og brug tre dage sammen med andre unge, der deler interesser med dig. Du finder altid nogen at være sammen med, når du har fri, og sammen kan I bruge alle skolens faciliteter. Vi synger sammen i foredragssalen, spiser sammen i spisesalen, og ellers er det bare at nyde fællesskabet med dem, du er på camp sammen med. Den sidste dag samler vi det hele til et afslutningsshow, som din familie kan komme og se.

Musik
Musiklinjen på Hoptrup Efterskole er ambitiøs, for vi vil noget med dig! Hver koncert løfter dig op på et højere niveau, for det vigtigste er glæden ved at spille sammen.

Teater
Kan du li’ at stå på scenen? Hos os kan du prøve at være skuespiller, stå på scenen og mærke suset. Vi gi’r dig rammerne, så du kan forbedre dine evner som skuespiller.

Dans
Elsker du at danse? Kom og prøv dig selv af i f.eks. hiphop, contemporary og showdance. Vi løfter din passion for dans op til helt nye højder og gør dig til en dygtigere danser.

Musical
Her er mulighederne mange. Sang, dans, skuespil – en musicalperformer skal kunne det hele, og du kommer til at prøve det hele

Om kurset

Dato: 1. - 4. juli 2024