DANS
Kan du bare ikke lade være med at danse?
Så skal du på VibyCamp!
Her vil du komme til at udforske mange forskellige dansegenrer, så som Hiphop, Jazz, Floorwork, Musical, House og Moderne dans.Du vil blive inspireret og udfordret, uanset om du har danset siden du kunne gå eller aldrig har taget en danseklasse før.
Du kommer til at svede og grine sammen med andre danseglade unge, og I vil sammen få en uforglemmelig oplevelse.

TEATER
Synes du det er fedt at lave teater?
Så skal du på VibyCamp!
Her vil du få en introduktion til teater og arbejdet som skuespiller, gennem teatersport, opvarmningsøvelser, samt øvelser som sætter fokus på skuespillerens værktøjer.
Du vil blive inspireret og udfordret, uanset om du har spillet teater i længere eller kort tid – eller bare vil prøve, hvad det vil sige at få teater-undervisning.
Du kommer til at grine og improvisere sammen med andre teaterglade unge, og I vil sammen få en uforglemmelig oplevelse.

MUSIK
Elsker du at spille eller synge?
Eller er du bare vild med elektronisk musik?
Så skal du på VibyCamp!
Her kommer du rundt til en række forskellige workshops, hvor du blandt andet også kan få mulighed for at producere dit eget nummer og lave elektronisk musik på en computer.
Du kommer til at rocke og fyre den af sammen med andre musik-elskere, og vi udvider din musiske horisont.
I vil sammen få en uforglemmelig oplevelse!

CAMPEN
Vores VIBYCAMP er gratis, og er for dig som går i 7.-9. klasse.
Vi kan tilbyde dig et ophold med 2 overnatninger, fuld forplejning og en række dedikerede kunstneriske lærere indenfor musik, dans og teater, som glæder sig helt vildt til at være sammen med dig.

Vi ligger 5 minutter i bil fra den fynske motorvejsafkørsel 57.
Tager man tog, ligger vi lige ved siden af stationen i Nørre Åby.

Vi glæder os til at se dig

Om kurset

Dato: 24. - 26. marts 2024