På den Internationale Sommercamp vælger du mellem mange forskellige og spændende fag og aktiviteter, og får minimum 2 uger fyldt med spændende aktiviteter, og faglig udvikling.

Du vælger både faglige fag og profilfag, hvilket betyder at du helt selv lægger læringsrammerne omkring netop din sommerskole.

Oplev efterskolemiljøet i fællesskab med andre unge i et internationalt miljø. Oplev hyggen, udfold dig fagligt og få en sommer fyldt med oplevelser!

Profilfagene kan eksempelvis være sejlads, outdoor eller gastronomi og er alle spækket med spændende indhold. Aktiviteterne på profilholdene afspejler det valgte profilfag, og fælles for dem alle er, at alle niveauer er velkomne.
De faglige fag giver boglige kompetencer, som vil kunne afspejle sig i det praktiske.
Derudover har vi en række camp aktiviteter, hvor vi bl.a. spiller fodbold, sejler i kajak, kører mountainbike, har teambuilding øvelser og en masse andet.

Vi tager på udflugter til søer, skove og Limfjorden, og så besøger vi museer, større byer og andre attraktioner i lokalområdet.

Der vil være 3 mulige studieture: 1 til København og Odense, en til Malmø og en til Hamborg. Mere information om disse studieture, vil kommer efterfølgende. Der er kun mulighed for studieture, på 3 samt 4 ugers programmene.

Om kurset

Dato: 2. - 29. juli 2023

Arrangør: Ranum Efterskole College

Sted:

Ranum Efterskole College

Seminarievej 23

9681 Ranum

Kursus pris: 2850-13400 kr.

14-17 år