Ansøgningsfrist: 13. maj 2024

Hans Brandt / Gitte Qwist, 5930 4026

Læs mere om skolen

Besøg skolens hjemmeside

Vi søger to engagerede og fagligt stærke lærere, som

• brænder for at undervise i håndbold som linjefag og/eller matematik med 10. klasses prøve.
  • evt. også kan undervise i andre boglige fag på FP10-niveau.
  • ønsker at bidrage aktivt til fællesfag for alle elever – i samarbejde med et lærerteam.
  • kan byde ind på et eller flere valgfag.
  • er klar på at indgå i en turnus med aften- og weekendtilsyn
  • er relationsstærke og professionelle i samværet med unge.
  • har et humanistisk menneskesyn og en anerkendende tilgang.

Vi tilbyder

• god mulighed for medindflydelse
  • dedikerede og dygtige kolleger, der løfter i flok
  • skønne og engagerede elever
  • smuk, naturskøn beliggenhed 200 meter fra Kattegat

Idrætsefterskolen Klintsøgaard er en boglig idrætsefterskole fantastisk beliggende tæt på havet. Vi har moderne idrætsfaciliteter, egen kunstgræsbane og undervisning i topklasse. Vi har 123 elever på 10. kl. niveau, obligatoriske boglige fag, fire idrætslinjer, forskellige fællesfag og en bred vifte af inspirerende valgfag.
Det er vores mål at understøtte udviklingen af aktive, oplyste og demokratisk dannede unge med et stærkt selvværd. Den enkelte elevs trivsel og det forpligtende fællesskab er tæt forbundet, og vi lægger vægt på tillid, tolerance og gensidig respekt som omdrejningspunktet i vores samvær. Du kan glæde dig til at blive en aktiv del af hele efterskolelivet med høj prioritering af elevernes faglige, personlige og sociale udvikling, som vi understøtter i forbindelse med bl.a. undervisning, aften- og weekender, ture, kontaktlærerfunktion, skole-hjemsamarbejde og andre inspirerende efterskoleaktiviteter.
Det er vigtigt, at du trives med skiftende arbejdstider i en foranderlig hverdag, hvor du vil møde livsglade og energiske elever og dedikerede kolleger. https://klintsoegaard.dk/

Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem LC og Skatteministeriet.
Send din ansøgning, eksamensbeviser og CV til kontor@klintsoegaard.dk mærket ”Ansøgning”
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Hans Brandt eller Gitte Qwist på 59 30 40 26.

Ansøgningsfrist: senest mandag d. 13. maj 2024 kl. 10.00.
Ansættelsestidspunkt: d. 1. august 2024.