Ansøgningsfrist: 14. juni 2024

Forstander Mette Holten, 6133 7050

Læs mere om skolen

Besøg skolens hjemmeside

Vi søger en ny forretningsfører / sekretær, der udover at have overblik og sans for økonomi, vil være med til at skabe en kærlig og tryg ramme for vores 190 efterskole-elever og vores 35 ansatte på Gymnastikefterskolen Stevns.

Dine arbejdsopgaver vil primært være:

• Elevadministration, bogføring og lønadministration.
  • Økonomistyring i samarbejde med skolens ledelse.
  • Kontakt til revisor og offentlige instanser.
  • Tæt samarbejde med ledelsen om efterskolens administrative drift.

Vi kan tilbyde dig:

• En levende og aktiv arbejdsplads i skønne omgivelser.
  • Rummelighed – frihed under ansvar.
  • En efterskole i udvikling.
  • En uformel omgangstone - en fin portion humor.

Har du kendskab til skoleformen – er det selvfølgelig et plus - men ikke en nødvendighed, når bare du er lærenem og nysgerrig på nye arbejdsopgaver.

Stillingen er som udgangspunkt fuldtid med primær arbejdstid i dagtimerne. Der kan forekomme få aften/weekend-arrangementer, hvor vi ønsker du er synlig for kommende forældre/elever/personale. Stillingen ønskes besat senest 1. august 2024 – gerne før.

Vi glæder os til at høre fra dig: send din ansøgning og CV i samlet PDF-fil til forstander@gymnastikstevns.dk senest fredag d. 14. juni kl. 12.00.
Samtaler afholdes tirsdag d. 18. juni 2024 (i dagtimerne).
Vilkår for ansættelsen sker efter forhandling (uddannelse og kvalifikationer).

Vil du vide mere om skolen, besøg www.gymnastikstevns.dk Ved generelle spørgsmål kan der rettes henvendelse til viceforstander Rasmus Hoffmann-Hansen: 40111450 eller forstander Mette Holten: 61 33 70 50.