Ansøgningsfrist: 3. juni 2024

Forstander Gitte Edelgaard / Martin Nielsen, 5575 2050

Læs mere om skolen

Besøg skolens hjemmeside

Så er du måske vores ny lærerkollega på Svenstrup Efterskole beliggende i naturskønne omgivelser i udkanten af Næstved.

Vi tilbyder:

• En dynamisk skole, hvor viljen til udvikling og fællesskab er i centrum
  • En boglig skole, hvor faglighed vægtes højt
  • Ressourcestærke elever
  • En positiv og samarbejdende personalegruppe med fokus på vidensdeling
  • En velfungerende skole med god søgning og et godt elevgrundlag
  • En skole med gode faciliteter og sund økonomi
  • En skole med egen kunstgræsbane
  • En skole for ikke-rygere

Vi hører meget gerne fra dig, hvis du vil undervise på vores linjefag fodbold. Vi har både drenge og pigehold hvert år. Kan du bidrage med undervisning i boglige fag, er vi meget interesserede i dette. Vi har åbent i alle fagblokke. Det er en stor fordel, hvis du har erfaring med at føre til prøve i 9. og 10. klasse.

Tilsynsdelen er også en stor del af efterskolelivet så det skal du også have lyst til. Tilsynsdelen dækker aftenvagter, weekendvagter og også ture ud af huset med hver efterskoleårgang.

Stillingen er med tiltrædelse pr. 1. august 2024. Der er mulighed for fuldtid eller deltid. Ansættelse sker efter overenskomsten mellem Skatteministeriet og Lærernes Centralorganisation.

Vil du vide mere om os, kan du finde meget mere info på vores hjemmeside: svenstrup-efterskole.dk, eller du kan følge med på vores facebook- og instagramprofil.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte forstander Gitte Edelgaard eller viceforstander Martin Nielsen på tlf.: 55752050.

Send din ansøgning til os senest mandag d. 3. juni 2024. Vi forventer at afholde samtaler i uge 23/24.

Ansøgningen sendes pr. post eller mail til:

Svenstrup Efterskole
Dybsøvej 64