Ansøgningsfrist: 3. juni 2024

Forstander Gitte Edelgaard / Martin Nielsen, 5575 2050

Læs mere om skolen

Besøg skolens hjemmeside

Vi har brug for dygtige efterskole ildsjæle til at varetage undervisningen i 9. og 10. kl. Vi er nysgerrige og åbne på din fagkombination.

Ligeledes ønsker vi os, at du brænder for og er kvalificeret til at undervise i et af vores linjefag (fodbold, dans, design, musik og sport), eller måske nogle helt andre kompetencer som vi kan bruge i valgfagsblokke eller som aftenaktiviteter.

Så er du en ambitiøs og humoristisk ildsjæl, der brænder for efterskoleformen? Er du fagligt velkvalificeret, holder du af unge mennesker, og er du opsat på at blive en del af et velfungerende og passioneret medarbejderteam?

Så er du måske vores nye lærerkollega på Svenstrup Efterskole beliggende i naturskønne omgivelser i udkanten af Næstved.

Vi tilbyder:

• En dynamisk skole, hvor viljen til udvikling og fællesskab er i centrum
  • En boglig skole, hvor faglighed vægtes højt
  • Ressourcestærke elever
  • En positiv og samarbejdende personalegruppe med fokus på vidensdeling
  • En velfungerende skole med stor søgning og et godt elevgrundlag
  • En skole med gode faciliteter og sund økonomi
  • En skole for ikke-rygere

Tilsynsdelen er også en stor del af efterskolelivet, så det skal du have meget lyst til. Tilsynsdelen dækker aftenvagter, weekendvagter og også ture ud af huset med hver efterskoleårgang.

Der er mulighed for fuldtid- deltid ansættelse, alle med tiltrædelse pr. 1. august 2024.

For yderligere information se svenstrup-efterskole.dk eller følg med på vores facebookprofil.

Vil du vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte forstander Gitte Edelgaard eller viceforstander Martin Nielsen på tlf.: 55752050. Du er også meget velkommen til at besøge os.

Mulighed for tjenestebolig.

Send din ansøgning til os senest mandag d. 3. juni 2024. Samtalerne forventes afholdt uge 13/14

Ansøgningen sendes pr. mail til:

Svenstrup Efterskole
Dybsøvej 64
4700 Næstved
gitte@svenstrup-efterskole.dk

Ansættelse efter overenskomsten mellem Skatteministeriet og Lærernes Centralorganisation.