Ansøgningsfrist: 17. maj 2024

Pædagogisk leder Mette Enkegaard, 2536 8154

Læs mere om skolen

Besøg skolens hjemmeside

Vi søger en engageret og fagligt stærk lærer, som:

• Har gymnastikerfaring og brænder for at undervise i pige- og fællesgymnastik
  • Kan undervise i danskfaget og lyst til at føre til prøve på FP10-niveau
  • Kan indgå i et team omkring vores gymnastikundervisning sammen med 4 andre dygtige gymnastiklærere. Teamet er med til at skabe det store fællesskab for elevflokken, som kommer med forskellige forudsætninger inden for gymnastikken. Det er derfor vigtigt, at du er motiveret og tålmodig i din tilgang til undervisningen
  • Har lyst til at byde ind med et spændende valgfag
  • Er god til at opbygge solide relationer og glad for samværet med unge, også om aftenen og i weekender

Hvad man derudover kan byde ind med, glæder vi os til at høre om.
Det kunne fx være fysik/kemi, tysk eller andet, men det er ikke et krav for at søge.

Vi tilbyder

• Fleksible arbejdsforhold og gode muligheder for medindflydelse
  • Dedikerede og dygtige medarbejdere, der løfter i flok
  • Ressourcestærke og engagerede elever
  • Smuk, naturskøn beliggenhed

Vestsjællands Idrætsefterskole er en boglig idrætsefterskole fantastisk beliggende tæt på Storebælt. Vi har moderne idrætsfaciliteter og undervisning i topklasse. Vi har 143 elever på 10. kl. niveau, obligatoriske boglige fag, seks idrætslinjer og en bred vifte af spændende valgfag.

Hvis du kan se dig selv som en del af vores fantastiske efterskole kan du glæde dig til at blive en aktiv del af hele efterskolelivet med høj prioritering af fællesskab, trivsel og udvikling. Du vil møde forventningsfulde og livsglade unge mennesker i den daglige undervisning, og du vil opleve stor fleksibilitet og spændende, afvekslende arbejde med tilsyn, skitur, kontaktlærerfunktion, skole-hjemsamarbejde og andre inspirerende efterskoleaktiviteter.

Det er vigtigt, at du trives med fleksible og skiftende arbejdstider i en foranderlig hverdag, Se mere på skolens hjemmeside www.efterskole.nu

Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem LC og Skatteministeriet.

Send din ansøgning, eksamensbeviser og CV via linket https://efterskole.nu/job

Har du spørgsmål til jobbet eller ønsker du en rundvisning, er du velkommen til at kontakte forstander Charlotte Rersøe på tlf.: 29879780, viceforstander Rasmus Enkegaard på tlf.: 21606186 eller pædagogisk leder Mette Enkegaard på tlf.: 25368154

Ansøgningsfrist: senest fredag d. 17. maj kl. 12.00, og vi afholder samtaler torsdag den 23/5.

Stillingen er en fuldtidsstilling med ansættelsestidspunkt pr. 1. august 2024