Har dine elever mere på hjerte, end der er plads til i en kommentar på Instagram? Så er det måske dem, der skal have udgivet deres mening på Spektrum.
Spektrum er et medie, der laver videoer om unges hverdag og plads i samfundet. Og så er det altså også stedet, hvor der er masser af debat – uden alle de gamle trolls!

Her kan du se et par eksempler:
spektrum.altinget.dk/debat/kaere-medstuderende-nej-de-nye-fravaersregler-er-ikke-synd-for-dig/

spektrum.altinget.dk/debat/debat-olivia-er-17-ar-gammel-og-kronisk-syg-nu-vil-hun-gore-op-med-tabuet/

spektrum.altinget.dk/debat/kom-nu-venner-folg-nu-med/

Debatindlæg skal sendes til spektrum@altinget.dk. Din elev skal huske at sende et billede med af sig selv sammen med en lille biotekst.
De unge får masser af hjælp og feedback fra Spektrums redaktører, hvis de har brug for det. Så hvad venter I på?