Nye efterskoleforældre-Trine Bukh

21. juli 2021

10 gode råd til nye efterskoleforældre

Et år på efterskole er mere end et skoleophold. Ord som roomies og natterend bliver en del af jeres ordforråd, og du skal vænne dig til at være forælder på en ny måde. Pædagogisk leder og lærer guider dig til, hvordan du tackler alt det nye det næste år.

Lars Daneskov, klumme

12. juli 2021

Klumme: En fars kærlighedserklæring til efterskole

Efterskolen er et frirum, inden fælden klapper for alvor. En kile af luft for de unge, mener Lars Daneskov, som er journalist og far til fire, heraf to tidligere efterskoleelever.

Efterskolekærlighed_Lars Krabbe

12. juli 2021

Tre generationer af Natalies familie har fundet kærligheden på Tommerup Efterskole

På efterskolen drømte mange om at blive kærester med Karsten Dideriksen, men det var Natalie Sønderskov Bjerrum, han faldt for. I dag er de gift og holder dermed en kærlig familietradition i hævd.