Disse salgsbetingelser gælder for alle køb af Efterskolesangbogen. Ved afgivelse af en ordre accepterer man følgende betingelser:

1. Bestilling og pris

• Priserne for Efterskolesangbogen er angivet i danske kroner (DKK) og inkluderer moms.
  • Alle ordrer er eksklusiv porto og forsendelse.
  • Bestillinger foretages og udsendes via lageret Dafolo.
  • Vi forbeholder os retten til at ændre priserne uden varsel. Ændringer vil ikke påvirke allerede afgivne ordrer.

2. Betaling

• Betaling foregår via faktura. Fakturaen bliver sendt sammen med Efterskolesangbogen.
  • Betalingsinformationer behandles sikkert, og vi gemmer ikke betalingsoplysninger.

3. Levering

• Efterskolesangbogen vil blive leveret til den angivne leveringsadresse i Danmark. Vi leverer ikke til andre lande.
  • Leveringstiden kan variere, men vi bestræber os på at levere så hurtigt som muligt. Eventuelle forsinkelser vil blive meddelt.

4. Fortrydelsesret

• Der er 14 dages fortrydelsesret regnet fra den dag, man modtager Efterskolesangbogen.
  • Hvis man fortryder sit køb, kontaktes Efterskoleforeningen via e-mailen info@efterskolesangbogen.dk inden for fortrydelsesfristen, og Efterskolesangbogen returneres i original stand for egen regning.

5. Reklamation og fejl

• Hvis man modtager en beskadiget eller defekt Efterskolesangbog, bedes man kontakte os inden for syv dage efter modtagelsen for at arrangere returnering og erstatning.

6. Persondata og privatliv

• Vi behandler personoplysninger i overensstemmelse med vores privatlivspolitik, som kan findes på vores hjemmeside efterskolesangbogen.dk

7. Ansvarsfraskrivelse

• Efterskoleforeningen påtager sig intet ansvar for eventuelle fejl eller udeladelser i Efterskolesangbogen eller for eventuelle skader forårsaget af brugen af sangbogen.

8. Kontakt os

9. Ændringer i salgsbetingelserne

• Vi forbeholder os retten til at ændre disse salgsbetingelser med virkning for fremtidige ordrer.

Disse salgsbetingelser er gældende fra 24. januar 2024 og udgør det fulde aftalegrundlag mellem kunde og Efterskoleforeningen i forbindelse med køb af Efterskolesangbogen.

Vi takker for købet og ønsker god fornøjelse med brugen af Efterskolesangbogen.

Efterskoleforeningen Farvergade 27H, 2. sal, 1463 København K, info@efterskolesangbogen.dk, 3312 8680