En række efterskoler reserverer hvert år pladser til flygtninge- og indvandrere. På foreningens side målrettet flygtninge/indvandrere kan familier, sagsbehandlere og andre interesserede se en liste over, hvilke skoler der er tale om, herunder læse om de forskellige tilbud. I kan se den aktuelle liste for skoleåret 2023-24 her.

Vi er nu i gang med at forberede listen for skoleåret 2024-25 og har brug for jeres hjælp:

• Skoler, der allerede står på listen og fortsat ønsker at stå der med de samme oplysninger, skal sende en mail til Hanne Skøtt på hs@efterskolerne.dk og oplyse det.

• Nye skoler, der ønsker at komme på listen, eller skoler, der har ændringer i forhold til de oplysninger, står i indeværende skoleår 2023-24, skal udfylde et spørgeskema her. Det skal være udfyldt senest d. 10. september.

• Skoler, der ikke ønsker at stå på listen, skal ikke foretage sig noget.
Kontakt Hanne Skøtt på 3317 9586 eller hs@efterskolerne.dk ved spørgsmål.