Efterskolernes Aften er i 2021 - på grund af coronasituationen - blevet til Efterskolernes aftener og besøgsdage mellem 11. og 30. januar. I perioden vælger hver efterskole selv en eller flere dage i perioden at vise efterskolen frem for nye elever og deres forældre.

I den forbindelse er det vigtigt, at alle efterskoler melder egne besøgsdage ud på skolens hjemmeside samt oplyser om eventuelt krav om tilmelding og brug af værnemidler.

Fra Efterskoleforeningens side har vi tidligere udsendt pressemeddelelse om ændringen. Vi bringer annoncer for Efterskolernes aftener og besøgsdage i større, landsdækkende dagblade i forbindelse med deres efterskoletillæg i starten af januar. Samtidig kører vi lige efter jul og ind i januar en kampagne målrettet unge og deres forældre som sponsorerede opslag på Facebook, Instagram og Snapchat.

Læs den tidligere udsendte pressemeddelelse her.