Efterskoleforeningens sekretariat holder telefonerne lukket fra og med torsdag d. 22. december til og med søndag d. 1. januar, så husk at kontakte sekretariatet, hvis I har spørgsmål, der skal afklares inden juleferien.

Hvis I skal i kontakt med rådgivningen, så skriv til raadgivning@efterskolerne.dk eller ring på hovednummeret 33 12 86 80 i vores åbningstid mellem 10.00 – 15.00.

Husk også vores andre rådgivningstilbud:
Facebookgruppe for kontoransatte, hvor der altid er plads til spørgsmål - og hvor man kan være sikker på et hurtigt svar, ikke mindst fra jer, der er kontoransatte. Er du ikke medlem, kan man anmode om medlemskab via gruppen.

Nyhedsbrevet Administrativt Nyt, hvor alle artiklerne kommer direkte i indbakken. Tilmeld dig her, hvis du ikke allerede modtager det.

Rådgivningens leksikon med artikler om alt inden for drift og administration

Foreningens publikationer, f.eks. Forstanderhåndbogen, Bestyrelseshåndbogen og Etik og Kontrakt i elektronisk form.

Tak for samarbejdet i år og rigtig god juleferie til alle.