Onsdag d. 10. januar 2024 afholdes der Efterskolernes Aften på alle landets efterskoler. Det giver mange søgninger på efterskolerne.dk, og i den forbindelse er det vigtigt, at skoleoplysningerne på hjemmesiden er opdaterede. Derfor opfordrer vi til, at I prioriterer at opdatere jeres skoleside på efterskolerne.dk

Det er især vigtigt, at I opdaterer ledige pladser generelt og ledige pladser på de forskellige linjer. Via skole-login kan I selv opdatere info om ledige pladser, både generelt og specifikt i forhold til de enkelte linjer. Se denne manual for oprettelse og opdatering af specifikke linjer på jeres skoleside.
Husk også at opdatere info om pris og undervisningstilbud. I kan bruge dette link til opdatering.

Tjek jeres skoleside her. Her kan I også se dato for, hvornår I senest har opdateret ledige pladser.

Hvis I har brug for hjælp til login eller opdatering, kan I kontakte Dawn Fastholm på df@efterskolerne.dk eller 33 17 95 85.