Efterskoleforeningen vil gerne medvirke til, at nye og nyere administrative medarbejdere på efterskolerne får den bedst mulige start og overblik over de opgaver, der er på en efterskole, og over de regler, der regulerer dem.

Vi inviterer derfor alle nye administrative medarbejdere til et spændende 2-dages kursus på Vartov, hvor man både får en indføring i opgaverne, kan opbygge netværk og sparre med andre og møde centrale medarbejdere i Efterskoleforeningen, som de administrative medarbejdere kan tække på i det daglige arbejde på skolerne. Kurset afholdes d. 29.-30. september 2021, og program og tilmelding findes her.

Man vurderer selv, om man er ny eller nyere, men vi forestiller os, at det er medarbejdere med op til omkring et års anciennitet på skolen.