Pentabase har indført et nyt bookingsystem for test, der bl.a. medfører, at alle faktura fremadrettet automatiseres. Pentabase har derfor ikke længere mulighed for manuelt at give de enkelte skoler rabat på ordren. I stedet har Pentabase lavet en rabatkode, som giver 50 pct. på bestillingerne med det samme. Denne rabatkode skal blot indsættes ved betaling, ved at klikke på ’Add coupon code’:

Skolen skal stadig indtaste følgende oplysninger:

• Skolens navn i ’Company name’
  • Skolens faktureringsmail i ’Invoice-email’
  • Skolens CVR nummer i ’VAT number’
  • Skolens EAN nummer i ’EAN number’ (Ikke nødvendig, hvis skolen ikke benytter EAN)

Rabatkoden kan fås ved henvendelse til enten Skoleindkøb eller Efterskoleforeningen. Bemærk at der er tale om en rabatkode, som er en del af aftalen med de frie skoler. Rabatkoden må derfor ikke deles med andre og af samme grund kan vi ikke oplyse den i nyhedsbrevet.

Skulle en skole opleve at få tilsendt en faktura uden rabat, skal de kontakte Pentabase på tlf. 3696 9496 eller skrive en mail til marketing@pentabase.com, så sørger Pentabase for at kreditere og fremsende en ny faktura med rabat.