Jacob Plenaa Thorngreen, der blev ansat i foreningen 1. november 2022, har fået nyt arbejde, og indtil vi har fået ansat en erstatning for ham, forhåbentlig pr. 1. august, er vi kun tre medarbejdere i teamet. Vi gør alt, hvad vi kan for hurtigt at svare på jeres henvendelser, men I vil måske opleve lidt længere svartider end normalt.

Husk altid at skrive til raadgivning@efterskolerne.dk fremfor til vores personlige e-mails. Det er en stor hjælp for os, når vi skal fordele og prioritere henvendelserne fra jer. I er også velkomne til at ringe på 33 12 86 80 inden for foreningens telefontid.

I vores leksikon er der artikler, vejledninger og gode råd om alt inden for skoledrift, ansættelsesret, tilskud m.v.