Vi får i foreningen en del spørgsmål om ledige pladser, og vi giver den bedste vejledning og service, hvis oplysningerne på hjemmesiden er mest muligt opdaterede.

Derfor opfordrer vi til, at I prioriterer at opdatere jeres skoleside på efterskolerne.dk

Via skole-login kan I selv opdatere ledige pladser generelt og opdatere ledige pladser på specifikke linjer, såfremt det er aktuelt for jeres skole. Se denne manual for oprettelse og opdatering af specifikke linjer på jeres skoleside.

Husk også at opdatere pris og undervisningstilbud. I kan bruge dette link til opdatering.

Tjek jeres skoleside her. Her kan I også se dato for, hvornår I senest har opdateret ledige pladser.

Hvis I har brug for hjælp til login eller opdatering, kan I kontakte Dawn Fastholm på df@efterskolerne.dk eller 33 17 95 85.