I Efterskoleforeningen arbejder vi løbende på at forbedre vores rådgivning over for skolerne. I den forbindelse har vi oprettet en ny e-mail raadgivning@efterskolerne.dk, som vi fremadrettet gerne vil have, at skolerne bruger, når de har brug for rådgivning og vejledning vedrørende skoledrift. I dag skriver skolerne typisk direkte til Hanne Lautrup, Christian Petersen, Bjarne Bundsgaard eller Sine Eggert, men vi vil altså gerne have samlet alle henvendelser ét sted fremover. Skolerne vil fortsat få et personligt svar fra os.

Vi tager naturligvis også imod henvendelser på telefon. Vi har åbent mellem kl. 10-12 og kl. 13-15 hver dag og sidder klar ved telefonerne, når vi ikke har møder og lignende. Frem mod jul vil Christian og Hanne dog primært være på telefonerne inden frokost, så skal du tale med en af de to, så forsøg at ringe inden middag. Hvis ikke du kommer igennem på telefonen, så send evt. en mail til raadgivning@efterskolerne.dk og bed om at blive ringet op. Hvis du sender en mail, vil vi meget gerne have en kort beskrivelse af, hvad sagen drejer sig om, så vi er forberedt, inden vi ringer dig op.

Kontaktnumre

Hovednummer 33128680